Шановні клієнти, бренд Oliagarho – це стильні, комфортні та якісні речі. Якщо раптом із Вашим замовленням виникли якісь проблеми – ми завжди допоможемо їх вирішити.
Зверніть увагу, що відправка замовлень здійснюється протягом 7-10 робочих днів.
Відтінок тканини та фурнітура на виробах можуть змінюватися виробником без повідомлення! Ви завжди можете написати нам перед оформленням замовлення і запросити актуальні фото.
Повернення товару
Повернення товару здійснюється виключно на відділенні Нової пошти при оформленні замовлення післяплатою за передоплатою 200 грн.
Доставка за передплатою на розрахунковий рахунок
При частковій сплаті на розрахунковий рахунок банку,доставка за рахунок отримувача, незалежно від суми замовлення.
Як діяти?
Оформляючи замовлення сповістите менеджера, що бажаєте придбати товар післяплатою по передоплаті.
Коли прийдете на поштове відділення – повідомте оператора про намір оглянути посилку.
Якщо виріб не підійшов – Нова пошта відправить посилку назад.
Передплата в цьому випадку не повертається. Якщо Вам все підійшло і Ви забрали посилку з відділення – 200 грн йдуть у рахунок вартості замовлення.
Обмін товару
Ви можете обміняти колір або розмір протягом 14 днів після отримання товару.
Як діяти?
Повідомити про намір зробити обмін менеджеру у будь-який зручний спосіб: в Інстаграм, через Телеграм-канал або телефоном.
Менеджер надішле адресу для відправлення на обмін.
У посилку вкласти записку з такими даними: прізвище та ім’я, на що зробити обмін, дані для відправлення назад.
Послугу обміну оплачує клієнт. У разі несплати ми не забираємо з пошти.
ВАЖЛИВО!
Повернення та обмін здійснюється тільки якщо річ не була в носінні, не стиралася, всі етикетки та ярлики на місці. В іншому випадку, посилка буде відправлена клієнту назад.
Товар неналежної якості
Ми ретельно перевіряємо всі речі перед відправленням. Якщо все-таки трапилася неприємна ситуація і Ви отримали товар неналежної якості (брак виробництва чи річ не відповідає замовленій) – обов’язково повідомте про це. Обмін у такому разі буде виконано за наш рахунок.
Увага! До товару неналежної якості не належать речі, які відрізняються від заявлених фото відтінком або фурнітурою. Претензії приймаються безпосередньо під час огляду посилки у відділенні Нової пошти. Якщо товар був забраний додому – ми не можемо здійснити обмін.
Обмін та повернення є тільки для мешканців України.</span